Ta strona używa cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

close
Google+

Koszty i czas dostawy

Czym wysyłane są przesyłki?

Przesyłki wysyłane są za pośrednictwem firm kurierskich K-ex lub Pocztex.

Jak szybko są realizowane zamówienia?
  • Czas dostawy zamówienia zależny jest od formy płatności i terminu jego złożenia.
  • Większość zamówień realizowana jest w ciągu 48 godzin,
  • Zamówienia złóżone w dniach świątecznych lub sobota-niedziela realizowane są w następujących po nich dniach roboczych,
  • Czas dostawy przesyłki przez firmę kurierską to 48 godzin (najczęścięj dostarczana jest na drugi dzień).
  • Deklarowany czas realizacji zamówienia może ulec zmianie z powodu braku pełnej informacji od klienta (np. brak wyboru koloru/rozmiaru), trudności dostarczenia przesyłki przez kuriera lub nieprzewidzianych przyczyn leżących po stronie firmy kurierskiej.
Ile kosztuje wysyłka?

Opłata za wysyłkę zależy od wybranej przez Państwo formy płatności i liczby zamówionych sztuk.

  • Płatność przelewem (przelewy24.pl lub tradycyjny przelew bankowy) - koszt wysłania jednej paczki standardowej wynosi 20zł.
  • Płatność przy odbiorze (pobranie) - koszt wysłania jednej paczki standardowej wynosi 25zł.

Uwaga!Model LOVE ze względu na swoje rozmiary wysyłany jest w 2 paczkach wg cennika dla przesyłek standardowych. Modele MAXI, ELEGANT, LIDER, ISLAND, Rugby, Piłka XXXL, Comfort oraz 2 sztuki puf CUBE L wysyłane są w jednej paczce, ale ze względu na swoje gabaryty opłata za paczkę niestandardową wynosi:

  • Płatność przelewem (przelewy24.pl lub tradycyjny przelew bankowy) - koszt wysłania jednej paczki niestandardowej wynosi 30zł.
  • Płatność przy odbiorze (pobranie) - koszt wysłania jednej paczki niestandardowej wynosi 35zł.

Jeśli macie Państwo wątpliwości jaki koszt transportu wyniesie wasza przesyłka prosimy o kontakt z naszym konsultantem.

Uwaga! Prosimy o sprawdzenie przesyłki dostarczonej przez kuriera. W przypadku gdy przesyłka jest otwarta lub uszkodzona w wyniku transportu, prosimy o sporządzenie protokołu szkody w obecności kuriera i skontaktowanie się z naszym Biurem Obsługi Klienta.